درد و دلی با مشتریان و فعالان عرصه تابلو فرش دستباف ارسال دیدگاه

نمیدانم از گسترش فضای مجازی و راه افتادن فروشگاه های اینترنتی در زمینه تابلو فرش دستباف ابراز تاسف کنم یا خوشحالی.

از طرفی وجود و حضور بازار مجازی در زمینه تابلو فرش دستباف فضای سنتی بازار را به فضایی رقابتی و مهیج تبدیل کرده و قدمی در راستای تحقق حقوق خریداران و مشتریان برداشته است. از طرفی نیز صد افسوس که در این بازار مجازی، متخصصان عرصه اینترنت و طراحان سایت که هیچ تخصص و پیشینه ای در زمینه تابلو فرش دستبافت ندارند، گوی سبقت را از متخصصین و متعهدین به فرش و تابلو فرش ربوده اند.

بافت سنتی بازار فرش و تابلو فرش تبریز
بافت سنتی بازار فرش و تابلو فرش تبریز

نمیخواهم اسم ببرم اما برخی سایت های فعال در زمینه فرش و تابلو فرش دستباف صرفا واسطه ای بیش نیستند و فقط جمعی از متخصصین کامپیوتر و فناوری اطلاعات هستند که صرفا توانسته اند سایت خود را تاسیس کرده و با تبلیغات برای آن، طیف وسیعی از مشتریان نخ و نقشه و تابلو فرش را جذب خود کنند.

حال آنکه کارشان صرفا سفارش نخ و نقشه از تبریز یا مشهد و بالا بردن قیمت آن و برداشتن سود واسطه گری و فرستادن آن برای خریداران نخ و نقشه و تابلو فرش می‌باشد.

خلاصه اینکه فضای مجازی هم محاسن و هم معایب مخصوص به خودش رو داره. تیم شرکت آرازفرش که همگی اهل سردرود، پایتخت تابلو فرش دستباف جهان هستیم و این هنر اصیل با پوست و گوشتمان آمیخته شده و نسل های گذشته مان همگی بافنده بوده اند و خود نیز در دوران جوانی بافندگی می‌کردیم، رسالت خود میدانیم وارد رقابت بازار مجازی تابلو فرش دستبافت شده و اجازه ندهیم واسطه ها جیب مردم را خالی کنند.

Admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *