ارسال تابلو فرش به تمام نقاط دنیا

آرازفرش به عنوان یکی از باسابقه ترین توزیع کنندگان تابلو فرش و فرش دستباف در سردرود تبریز است که با فعالیت در فروشگاه اینترنتی خود، برای محقق کردن اهداف عرضه مستقیم فرش و تابلو فرش دستباف، ایجاد اطمینان و امنیت در خرید، ارائه قیمت های مناسب و رقابتی، افزایش سطح رضایتمندی خریداران و گسترش دامنه فروش، تلاش می‌کند.

تابلو فرش های موجود در وبسایت آرازفرش، به همراه شناسنامه تابلوفرش با مشخصات کامل ارائه می‌شوند.

ارسال فرش و تابلو فرش به تمام نقاط جهان

آرازفرش، امکان خرید فرش و تابلو فرش دستباف ایرانی را برای علاقه‌مندان به این محصول ارزشمند، در سراسر کشور و همچنین برای هموطنان گرامی در اقصی نقاط جهان مهیا کرده است.

شما می‌توانید تابلو فرش خود را از میان محصولات موجود در سایت انتخاب کرده و یا از طریق تماس با ما، با استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان آرازفرش، طرح مورد نظر خود را بیابید.

تابلو فرش های آرازفرش امکان ارسال به تمام نقاط دنیا را از طریق هواپیمایی، پست، تیپاکس و باربری اتوبوس برای کشورهای همسایه را دارا میباشند. در هر نقطه ای از دنیا میتوانید تابلو فرش خود را سفارش داده و آن را بوسیله راه‌های پیشنهادی تحویل بگیرید.

کارشناسان آرازفرش شما را در مورد نحوه و مدت زمان ارسال و پرداخت هزینه راهنمایی خواهند کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

Admin